LV
RU

Zāļu piegāde dzīvesvietā

Zāļu piegāde dzīvesvietā Latvijas aptieka, saskaņā ar Veselības ministrijas (VM) rīkojumu ārkārtas stāvokļa laikā atļaut aptiekām nodrošināt arī recepšu (tai skaitā valsts kompensējamo) zāļu attālinātu iegādi, sniedz iespēju VISIEM LATVIJAS IEDZĪVOTĀJIEM.


 

SAZINIETIES AR LATVIJAS APTIEKA FARMACEITU, zvanot uz tālruņa numuru 26003462, neatkarīgi no tā, vai jūsu novadā, pilsētā, ciemā, mikrorajonā ir Latvijas aptieka tīkla aptieka, un MĒS PIEGĀDĀSIM pasūtījumu jūsu norādītajā adresē.*


Izlasi un ievēro!

Kādu preču piegāde tiek veikta?


Recepšu un bezrecepšu zāles, tai skaitā iekļautās Valsts kompensējamo zāļu sarakstā, medicīnas ierīces, uztura bagātinātājus, kosmētiku, tējas, un citu aptiekas sortimentu. Sarunā ar farmaceitu īpaši izrunājiet par to zāļu piegādi, kas iekļauti narkotisko un psihotropo vielu sarakstā, vai kuru piegādei un glabāšanai ir nepieciešams īpašs temperatūras režīms.

Atcerieties! Lai saņemtu recepšu medikamentus vai ierīces, nepieciešama ārsta izrakstīta e-recepte.

Kā rīkoties aptiekas klientam?

  • Lai sazinātos ar farmaceitu un veiktu pasūtījumu, zvaniet uz tālruni 26003462 darba dienās no 9.00 līdz 17.00.
  • Farmaceits lūgs zvanītāju nosaukt zāļu saņēmēja vārdu un uzvārdu, piegādes adresi, tālruņa numuru un personas kodu.

Ieteikums! Receptes izrakstīšanas laikā palūdziet ārstam e-receptes ID numuru.

Kā samaksāt par pasūtījumu?

1) Norēķināties būs iespējams ar pārskaitījumu. Rēķins tiks nosūtīts elektroniski uz norādīto e-pasta adresi.

2) Apmaksa ir iespējama arī skaidrā naudā pirkuma saņemšanas brīdī. Norēķinoties skaidrā naudā, tiek pievienota maksa par naudas inkasāciju 1,42 EUR apmērā par pirkumu.

Samaksas veids tiek atrunāts uzreiz, veicot pasūtījumu.

Ērtībai! Ja norēķinu veiksiet skaidrā naudā, sarūpējiet precīzu naudu.

Kad pasūtījums tiks piegādāts?

 

Ja pasūtījums ir veikts darba dienā līdz plkst.14.00, piegāde notiek nākošajā darba dienā no 8.00 līdz 17.00.

Iepriekšējā vakarā un no rīta pasūtītājam uz viņa norādīto telefona numuru tiek sūtīta īsziņa, ar kurjera tālruņa numuru un aptuveno piegādes laiku, kas dod iespēju pasūtījuma saņēmējam precizēt laiku.

Kurjers klientam zvana apm. 30 min. pirms plānotās ierašanās. Ja klientam šis laiks nav piemērots, tad klients  informē kurjeru uz tālruņa Nr 66016601, lai saskaņotu laiku.

 

Ja vajadzīgais medikaments nebūs aptiekas sortimentā, farmaceits sazināsies ar lieltirgotavām, noskaidros medikamenta pieejamību un informēs klientu, vai medikaments pieejams un kad tas varētu tikt piegādāts.

Drošība

  • Tāpat kā iegādājoties medikamentus aptiekā, farmaceits veiks zāļu verifikāciju un nepieciešamās atzīmes e-veselības sistēmā.
  • Kurjers medikamentus klientam piegādās divos slēgtos un aizzīmogotos iepakojumos. Pie sūtījuma saņemšanas klientam jāpārliecinās, ka sūtījuma ārējais iepakojums nav bojāts, vai bijis atvērts (sūtījumam jābūt aizzīmogotam).
  • Ja ārējais iepakojums ir bijis bojāts, klients ir tiesīgs preci nepieņemt.
  • Ja bojāts iekšējais iepakojums, klients nofotografē bojāto iepakojumu vai preci, lai redzama bojājuma vieta un preces saņemšanas dienā šo fotogrāfiju nosūta uz adresi pasutijums22@eaptieka.lv.


Uz kurieni piegādās?

Vai atbilst patiesībai, ka piegāde tiks veikta arī uz vietām Latvijā, kurās Latvijas aptieka aptiekas nav? Jā! Lūdzu, nosauciet precīzu piegādes adresi. Piegāde tiek veikta līdz klienta dzīvokļa durvīm.

Pirkuma piegādes cena.

Veicot pasūtījumu, sarunā ar farmaceitu, ņemot vērā pasūtījuma apjomu un svaru, izmaksas tiks precizētas, vadoties no šajā tabulā norādītajiem izcenojumiem.


5

0.02

7.39

 

10

0.04

7.54

 

Ja svars nepārsniedz šo daudzumu (kg)

Ja pasūtījuma apjoms nepārsniedz šo izmēru (m3)

Cenas ir norādītas EUR ar  PVN

Latvija

 

 

 

2

0.008

6.05

 



Aprēķins tiek veikts, izmantojot lielāko no parametriem – svaru vai apjomu.

Ko darīt, ja nepieciešama farmaceita konsultācija vai informācija par izrakstītajām zālēm un to lietošanu?

Aicinām pārrunāt šo jautājumu pasūtījuma laikā, taču, ja rodas papildus jautājumi, zvaniet uz tālr. nr 26003462

 

Ja esmu Latvijas aptieka klients un man ir klienta karte, vai spēkā ir priekšrocības, ko sniedz karte?

Jā, pasūtījuma laikā ir jānosauc savs klienta kartes numurs.

* Latvijas aptieka nodrošina zāļu, tai skaitā recepšu, kompensējamo un bezrecepšu, kā arī higiēnas preču un citu aptiekā piedāvāto preču piegādi uz mājām. Zāļu piegādes pakalpojums ir ieviests saistībā ar veselības ministres izdoto rīkojumu par zāļu un medicīnisko ierīču piegādi klientu dzīvesvietā. Šis pakalpojums pieejams ārkārtas situācijas laikā pacientiem, kuri atrodas karantīnā, pašizolācijā vai pieder pie riska grupas (hroniskie pacienti, seniori, u.c.).

 

 
JAUNS PRODUKTS / ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI
Aija:
Mans paziņa ir pārdzīvojis sirds infarktu, bet neko nav jutis. To, ka ir bijis infarkts ir uzzinājis pēc krietna laika. Kā rīkoties šādam cilvēkam, kuram pēc pārciesta sirds infarkta, kuru pats nav jutis, pašsajūta ir normāla. Vai būtu jāveic kādi papildus izmeklējumi? Vai profilaktiskos nolūkos būtu jāsāk lietot kādi medikamenti? Aija
Oļegs Orlovs - kardiologs
Ir gadījumi, ka cilvēks ir pārcietis miokarda infarktu, bet pats par to nemaz nezin vai to neatceras. Gadās, ka miokarda infarkts ir nomaskēts ar citu problēmu (mugurkaula slimība, žultsakmeņu slimības un citas). Pilnīgi nemanāms miokarda infarkts ir iespējams pacientam ar cukura diabētu. Pirmās aizdomas par iespējami pārciestu miokarda infarktu var būt veicot EKG (elektrokardiogrāfijas) izmeklējumu. Tad tiek indicēts EHO (vizuāla ultraskaņas diagnostika) izmeklējums un VEM (veloergometrijas tests sirds elektriskas aktivitātes diagnostikai). Pēc šiem izmeklējumiem var ar ļoti lielu pārliecību pateikt, vai pacientam jau ir pārciests miokarda infarkts, vai arī pacientam ir potenciāli augsts miokarda infarksta risks. Pēc tam kardiologs runās ar pacientu jau par citu invazīvo diagnostiku.